Rehabilitacja

180 złotych polskich
Barlickiego

Opis usługi

W naszej Klinice przeprowadzamy między innymi szeroko rozumiane usługi związane z rehabilitacją na terenie miasta Wrocław. Wiemy, jak ważny dla naszych Klientów jest jak najszybszy powrót do formy sprzed urazu bądź wypadku, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby proces rehabilitacji we Wrocławiu przebiegał w możliwie najbardziej sprawny i skuteczny sposób. Dzięki odpowiednio przeprowadzonemu wywiadowi oraz szczegółowemu zapoznaniu się z historią urazu i aktualnym stanem zdrowia pacjenta nasi pracownicy mogą dobrać do niego indywidualnie najlepsze zabiegi, które przyniosą oczekiwane efekty. Oferowane przez nas usługi w zakresie rehabilitacji na terenie miasta Wrocław opierają się przede wszystkim na działalności naszych doświadczonych fizjoterapeutów, którzy dzięki odpowiednio zastosowanym metodom, mogą przyczynić się do odzyskania sprawności przez pacjenta. W zależności od potrzeb stosują oni między innymi różne techniki masażu, dzięki którym może dojść do znaczącej poprawy w całym układzie ruchu czy też w poszczególnych mięśniach, które wcześniej uległy uszkodzeniu. Dlatego też oferowane przez nas usługi w zakresie rehabilitacji we Wrocławiu szczególnie polecane są w przypadku powrotu do zdrowia po różnego rodzaju skręceniach czy zwichnięciach, a także przy problemach związanych z kręgosłupem. Rehabilitacja na terenie miasta Wrocław jest niezwykle istotnym etapem w procesie leczenia wszelkich fizycznych dolegliwości związanych z układem ruchu. Pozwala płynnie przejść od etapu choroby czy urazu do codzienności i przygotować pacjenta do powrotu do wykonywania zwykłych obowiązków. Często zapobiega także powstawaniu ewentualnych powikłań czy nawrotów urazów w późniejszych okresach. Korzystnie wpływa także na ogólną kondycję organizmu w przyszłości i przyczynia się do jego pozytywnego funkcjonowania. Dlatego też uczestnictwo w odpowiednio prowadzonych usługach rehabilitacji we Wrocławiu powinno być zawsze uwzględniane w procesie leczenia pacjentów po różnego typu urazach fizycznych.

Zasady rezygnacji

Aby anulować lub zmienić termin później niż 24h przed rozpoczęciem wizyty skontaktuj się z nami pod nr tel 509896969.

Dane kontaktowe

• Klinika Fizjoterapii dr Kuligowski, Barlickiego, Wrocław, Poland