Medyczny trening terapeutyczny

Etap leczenia zapewniający prewencję przed powtórnym urazem.

• 45 min.
  • 180 złotych polskich
  • Słowiańska 29b, 50-234 Wrocław

Opis usługi

Znaczna większość dysfunkcji narządu ruchu, w tym przede wszystkim urazy, stany pooperacyjne, stany przeciążeniowe i inne, wymagają zastosowania różnych faz leczenia w zależności od etapu problemu pacjenta. Medyczny trening terapeutyczny to zazwyczaj ostatni krok w procesie zdrowienia, stanowi podstawę działań prewencyjnych, ponieważ to dzięki tej formie leczenia ryzyko nawrotu Twojego bólu ulega redukcji. Trening funkcjonalny we Wrocławiu stosowany jest na podstawie ustalonego wcześniej protokołu. Wynika to z faktu, że każdy pacjent może tolerować inne obciążenia, dlatego też niezmiernie ważne jest stopniowe jego zwiększanie, aby tkanki miały możliwość adaptacji. Gwarantuje to mniejszą szansę i częstotliwość występowania urazów w przyszłości i przyczynia się do stopniowego utrwalania zdrowych nawyków i zachowań. Przede wszystkim pierwszym krokiem w przypadku treningu funkcjonalnego we Wrocławiu jest przeprowadzenie szczegółowego wywiadu z pacjentem. Dzięki temu można dokładnie poznać jego stan zdrowia oraz sprawności ruchowej i na tej podstawie dobrać terapię i składające się na nią ćwiczenia tak, by zagwarantować odniesienie najbardziej skutecznych efektów. Zadaniem doświadczonego terapeuty jest w tym przypadku taki dobór zabiegów, by zapobiec nawracaniu bólu i umożliwić pacjentowi powrót do normalności. Dlatego też w przypadku każdego medyczny trening terapeutyczny może wyglądać zupełnie inaczej. Sam trening funkcjonalny we Wrocławiu składa się z kilku części, z których każda wykonywana jest pod okiem doświadczonego trenera, który w każdym momencie może służyć pacjentowi swoim wsparciem i pomocą. Często pokazuje on także pacjentowi ćwiczenia, które może, a nawet powinien on samodzielnie wykonywać w domu, by osiągnąć jak najlepsze efekty. Indywidualnie dobiera się zarówno rodzaj ćwiczeń, jak i ich intensywność. Ich głównym celem jest jednak zawsze eliminowanie uciążliwych dolegliwości bólowych i ogólne poprawienie kondycji organizmu. Sprawia to, że z zalet treningu funkcjonalnego we Wrocławiu mogą korzystać nie tylko osoby zmagające się z trudnościami po przebytych urazach czy schorzeniach, ale także każdy, kto chce pozytywnie wpłynąć na ogólny stan fizyczny swojego ciała i je wzmocnić. W szczególności jednak trening funkcjonalny we Wrocławiu kierowany jest do osób powracających do zdrowia po przebytych operacjach czy urazach związanych z ich układem ruchu.

Zasady rezygnacji

Aby anulować lub zmienić termin później niż 24h przed rozpoczęciem wizyty skontaktuj się z nami pod nr tel 509896969.

Dane kontaktowe

• Klinika Fizjoterapii dr Kuligowski, Słowiańska, Wrocław, Polska